Pe managerul general al Oltchim Rm. Vilcea il critica vreo doua ziare, iar vreo douazeci il pupa in dos. Pentru ca respectivul pupat nu e placut decit daca se realizeaza in procent de 100%, Nasul s-a decis sa compromita ziarele nepupatoare si iata cum.Prin lumea presei a inceput sa circule un mail cu urmatorul continut:”Compania noastra doreste sa imbunatateasca relatiile cu presa locala din judetul Vilcea. In perioada urmatoare, dorim sa declansam o campanie mediatica cu titulatura PCC RAMANE IN CONTINUARE INTERESATA DE PRIVATIZAREA OLTCHIM si de aceea va rugam sa ne trimiteti o oferta cu preturile de publicitate. PCC apreciaza ziarul Dvs ca fiind un vector media important pe piata media a judetului Vilcea. PCC este dispusa sa plateasca in urmatoarea perioada suma de 10.000 euro plus TVA pentru publicarea machetelor-comunicate, cu conditia intreruperii colaborarii publicitare cu OLTCHIM si redarea exclusiva a punctelor noastre de vedere. Dorim sa va asiguram ca PCC nu va intrerupe relatiile de colaborare cu Dvs daca vom reusi sa achizitionam combinatul chimic OLTCHIM.”Acest text nu e opera celor de la PCC cum nu sunt eu popa. Ma rog, cel putin asa sper. El e aruncat pe piata pentru a-i pescui si a-i compromite pe cei care ar suna la telefonul indicat in mail sau ar scrie la adresa de mail indicata. Acele redactii care ar raspunde respectivei „solicitari” ar urma sa fie declarate tradatoare, demascate ca fiind sabotoare ale economiei nationale, puse la stilpul infamiei. Socotesc drept o tautologie ideea ca telefoanele si computerele celor care scriu critic despre Oltchim sunt supravegheate.Spun acest lucru cu toata convingerea si iata de ce. O companie serioasa nu risca sa solicite presei „redarea exclusiva” a punctelor ei de vedere. O companie serioasa nu vorbeste in termeni de genul „daca vom reusi sa achizitionam combinatul chimic OLTCHIM”. O companie serioasa nu zice ca „este dispusa sa plateasca” pentru a inchide gura adversarului. Ar fi un fel de autodenunt. Asa stind lucrurile, nu putem sa ne gindim decit ca Nasul vrea sa vada pasarica presei vilcene,sa vada partea ei rusinoasa si sa i-o traga pe la spate.PS. Sa presupunem, totusi, ca PCC este autorul respectivei cereri de oferta. In acest caz, compania germana e dusa cu pluta si nu merita sa i se raspunda. Oricum ai da-o, ceva e putred in aceasta chestiune. Fiindca , totusi, semnatara scrisorii catre presa din Vilcea, Susanne Biskamp, exista si lucreaza la PCC, iar numarul de telefon si cel de fax oferite sunt corecte. Daca insa acest PR Marketing Manager al unei companii care vrea sa cumpere Oltchim gindeste in termenii de mai sus, atunci respectiva companie nu cumpara spatiu de publcitate, ci ofera mita presei vilcene, ceea ce ar fi de o ordinarie fara margini. Oricum ai da-o, chestiunea miroase rau si fie Oltchim, fie PCC trebuie sa dea o dezmintire. In ceea ce ne priveste,vom trimite linkul acestei pagini la adresa de mail indicata. Si e inutil sa mai spunem ca si daca scrisoarea este corecta, nu am vinde in niciun caz nimic expeditorului ei, nici pe 10, nici pe 100 de mii de euro. „Criterii” nu vrea neaparat ca Oltchim sa fie vindut, nu vrea in nici un caz sa aiba un cumparator dinainte stiut, iar daca ii spune in fata managerului general Roibu ce are de spus nu inseamna ca nu pretuieste Combinatul.
Lasă un răspuns