Primăria Municipiului Drăgășani anunță demararea procedurii de recrutare și selecție pentru următoarele posture, pe perioadă determinată, în cadrul proiectului „A.C.C.E.S. – ASISTENŢĂ PENTRU CREŞTEREA CALITĂŢII VIEŢII ŞI EGALITATE DE ŞANSE PENTRU VÂRSTNICI”, finanțat prin Programul Operaţional Capital Uman, Axa prioritară 4 – Incluziunea socială și combaterea sărăciei, Prioritatea de investiții 9.ii, Obiectivul specific 4.4, Apel – BUNICII COMUNITĂȚII Servicii sociale și socio-medicale pentru persoane vârstnice
În conformitate cu prevederile:
– Legii-Cadru 153 /2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu
modificările și completările ulterioare;
– PROCEDURII INTERNE de recrutare și selecție a peronalului angajat pe posturi în afara organigramei pentru activități în cadrul proiectelor finanțate din fonduri externe
nerambursabile, aprobată prin Dispoziția nr. 780/2019, emisă de primarul Municipiului
Drăgășani;
Primăria Municipiului Drăgășani anunță demararea procedurii de recrutare și selecție pentru următoarele posture, pe perioadă determinată, în cadrul proiectului „A.C.C.E.S. – ASISTENŢĂ PENTRU CREŞTEREA CALITĂŢII VIEŢII ŞI EGALITATE DE ŞANSE PENTRU VÂRSTNICI”, finanțat prin Programul Operaţional Capital Uman, Axa prioritară 4 – Incluziunea socială și combaterea sărăciei, Prioritatea de investiții 9.ii, Obiectivul specific 4.4, Apel – BUNICII COMUNITĂȚII Servicii sociale și socio-medicale pentru persoane vârstnice:
1. Medic generalist, 2 ore /zi, pentru o perioadă de 27 luni
Atribuțiile postului:
– Evalueaza periodic toate persoanele din grupul ținta (200 persoane)
– Ofera servicii medicale primare;
– Contribuie la organizarea activităților continue de consiliere medicala
– Raspunde de actele pe care le întreprinde si de deciziile luate, conform pregatirii si în
limitele competenței profesionale;
– Raspunde de calitatea serviciilor oferite;
– Respecta confidențialitatea informațiilor de la locul de munca în ceea ce priveste
pacienții.
– Întocmeste rapoarte scrise referitoare la activitatea specifica desfasurata;
Educația solicitată – Studii superioare, în domeniul medicinii
Experiență solicitată – minim 10 ani
Competențe solicitate
– creativitate si spirit de inițiativa
– competența decizionala
– abilitați de rezolvare a conflictelor
2. Psiholog, 2 ore /zi, pentru o perioadă de 27 luni
Atribuțiile postului:
– Evalueaza toate persoanele din grupul ținta (200 persoane) si completeaza Fisa
psihologica individuala.
– Intocmeste Fisa de observatii psihologice a persoanelor asistate, in vederea
recomandarilor si controlul masurilor de stimulare a dezvoltarii psihologice in cadrul
procesului de recuperare.
– Desfasoara activitati de terapie individuala in vederea ameliorarii deficientelor de
natura atentionala, a-mnezica, senzorio-perceptiva, cognitiva, emotionala si
comportamentala;
– Initiaza si stimuleaza activitati terapeutice si ludice de grup, in care sa fie implicate cat
mai multe persoane, a caror stare fizica si psihica le permite participarea.
– Aduce la cunostinta medicilor orice shimbare importanta a starii psihice a asistatilor,
fie de regresie, fie de ameliorare
Educația solicitată – Studii superioare, în domeniul psihologiei
Experiență solicitată – minim 3 ani, în domeniu
Competențe solicitate
– capacitate de analiza si sinteza
– competența decizionala
– abilitați de comunicare
3. Formator competențe antreprenoriale, 120 ore
Atribuțiile postului:
– Deruleaza activitati de instruire a cursantilor si elaboreaza strategia de formare în
domeniul antreprenoriatului.
– Selecteaza modalitatile si procedurile de lucru pentru programele de formare;
– Stabileste ordinea de derulare a activitatilor/secventelor de instruire/formare
– corespunzatoare cu programul si nevoile grupului tinta;
– Stabileste curicula cursului si suportul de curs;
– Asigura caracterul interactiv al derularii programului de formare pentru a facilita munca
in echipe;
– Aloca si dimensioneaza resursele in functie de efectele de formare estimate si posibile;
– Solutioneaza dificultatile aparute in derularea programului de formare
– Asigura monitorizarea derularii cursului si a sesiunii de evaluare;
– Evaluarea rezultatelor invatarii si aplicarea instrumentelor de evaluare.
Educația solicitată – Studii superioare
Experiență solicitată – minim 5 ani
Competențe solicitate
– Cunoasterea de psihologie umana
– Abilitati de coordonare si planificare
– Rationament logic, capacitate de analiza si de sinteza
4. Formator IT, 120 ore
Atribuțiile postului:
– Deruleaza activitati de instruire a cursantilor si elaboreaza strategia de formare în domeniul
IT.
– Selecteaza modalitatile si procedurile de lucru pentru programele de formare;
– Stabileste ordinea de derulare a activitatilor/secventelor de instruire/formare,
corespunzatoare cu programul si nevoile grupului tinta;
– Stabileste curicula cursului si suportul de curs;
– Asigura caracterul interactiv al derularii programului de formare pentru a facilita munca in
echipe;
– Aloca si dimensioneaza resursele in functie de efectele de formare estimate si posibile;
– Solutioneaza dificultatile aparute in derularea programului de formare
– Asigura monitorizarea derularii cursului si a sesiunii de evaluare;
– Evaluarea rezultatelor invatarii si aplicarea instrumentelor de evaluare.
Educația solicitată – Studii superioare
Experiență solicitată – Experiența de formator de minim 5 ani
Competențe solicitate
– Cunoasterea de psihologie umana
– Abilitati de coordonare si planificare
– Rationament logic, capacitate de analiza si de sinteza
5. Șofer, 4 ore/zi, pentru o perioadă de 26 luni
Atribuțiile postului:
– Pregateste mijlocul de transport pentru transportul hranei la domiciliul beneficiarilor în
condiții de igiena.
– Asigura transportul hranei la domiciliul beneficiarilor.
– Gestioneaza întreg procesul de distribuire a hranei (nr. beneficiari, nr. porții, nr. zile, etc).
Educația solicitată – Studii liceale;
Experiență solicitată – Permis de conducere de minim 5 ani
Competențe solicitate
– capacitate de relaționare
– responsabilitate
– perseverența
Dosarele candidaților trebuie să conțină:
a. Cerere de înscriere în procesul de recrutare și selecție – va cuprinde denumirea postului pentru
care se candidează);
b. CV, datat și semnat pe fiecare pagină, în format Europass, în care să se menționeze proiectul și
postul vizat de candidat;
c. Copii conform cu originalul a actului de identitate sau a oricărui alt document care atestă
identitatea, potrivit legii, după caz;
d. Copii certificate pentru conformitate cu originalul ale actelor de studii (certificarea se va efectua
prin confruntare cu originalul documentelor de către secretarul comisiei);
e. Adeverințe/diplome/certificate în original care atestă efectuarea unor specializări, (originalele sunt
necesare pentru certificare);
f. Documente justificative care atestă vechimea în muncă și/sau în specialitatea studiilor, respectiv
care să ateste experiența profesională specifică necesară pentru ocuparea postului (ex.
adeverințe privind vechimea în muncă și în specialitatea studiilor, contracte de muncă, fișe de
post, recomandări, etc), copii conform cu originalul;
g. Cazierul judiciar sau o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale care să-l
facă incompatibil cu funcția pentru care candidează, originalul cazierului judiciar se va prezenta
obligatoriu până la ultima probă a procesului de recrutare și selecție;
h. Adeverința medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6
luni anterior derulării procedurii de recrutare și selecție, de către medicul de familie al candidatului
sau de către unitățile sanitare abilitate;
i. Declarație de disponibilitate privind timpul alocat proiectului, pe zi și pe lună.
Lipsa documentelor, neconcordanța între informațiile din dosar și documentele solicitate
candidaților, depunerea acestora la altă adresă decât cea indicată în anunț sau după termenul limită precizat atrag automat excluderea/respingerea dosarului candidatului.
Dosarele se depun la registratura Primăriei Municipiului Drăgășani până pe data de 18.09.2019.
Procedura de recrutare cuprinde:
1. Selectarea dosarelor – se va face pe data de 19.09.2019.
În această etapă se va verifica eligibilitatea dosarelor depuse de către candidați. Pentru a fi admis dosarul trebuie să conțină toate documentele solicitate și să îndeplinească condițiile obligatorii din anunțul de recrutare și selecție.
2. Derularea interviurilor – va avea loc pe data de 20.09.2019, începând cu ora 10.00 și va consta în evaluarea candidaților de către Comisia de recrutare și selecție, prin verificarea cunoștintelor și/ sau a aptitudinilor.
Contestarea deciziei se poate face în termen de 24 ore de la publicarea rezultatului selecției candidaților.
Lasă un răspuns