La emisiunea de la „Etalon”, observ ca invitatii mei, candidatii, improvizeaza in draci. Unii cu mai mult talent, altii intr-un mod catastrofal. Mi se intimpla sa fiu intrebat cu o clipa inainte de a intra in direct despre ce discutam. Cu citeva exceptii, putine, imi vine sa ii scot pe toti afara din studio. In suturi. Nu am cum face asta, nu e studioul meu.Cei mai multi se pling ca nu au timp sa isi pregateasca mesajele pentru studioul electoral. Sint convins ca se pling ca nu au timp sa isi formuleze mesajele pentru alegatori, in teren, din cauza emisiunilor de televiziune la care trebuie sa participe. In fond, este vorba despre o crasa dezorganizare, un management jelnic al propriei campanii.E drept ca si partidele sint de vina, pe de o parte fiindca nu au realizat un instructaj adecvat, pe de alta parte pentru ca si-au stabilit candidatii tirziu, din cauza jocurilor de culise, locale si centrale.Impresia mea este ca avem o campanie electorala slaba, neprofesionista, in care accentul se pune pe batutul ulitelor, pe afisele aproape identice, pe banerele de multe ori ridicole, pe aceleasi pixuri si calendare. Cei care au bani mai fac pomeni, ici si colo, pe care le mediatizeaza jenant.Oamenii vor merge la vot avind in minte un amalgam de amintiri politice, de simpatii vagi si antipatii nefondate.

























Lasă un răspuns