Inspectoratul de Poliţie Judeţean Argeş a pus în practică prevederile ordonanței de guvern care simplifică relația cetățenilor cu autoritățile (OUG nr. 41/2016).
Astfel, atât copia actului de identitate, necesară obţinerii unor documente de la poliţie (cazier judiciar, avize, atestate etc), cât şi dovada plăţii amenzii de circulaţie se pot trimite, de acum, scanate, pe adresa de mail a fiecărui serviciu judeţean sau a fiecărei poliţii municipale sau orăşeneşti.
Pe site-ul https://ag.politiaromana.ro/, la secţiunea Utile\Corespondenţă online, pot fi găsite adresele de e-mail ale tuturor unităţilor teritoriale de poliţie din județ.
Așadar, serviciile poştale sau deplasarea la unitatea de poliţie, pentru transmiterea dovezii plăţii amenzii sunt scoase din schemă. La fel și aducerea copiei xerox a cărţii de identitate pentru a obţine documente eliberate de poliţie.
Totodată, pentru obţinerea certificatului de cazier judiciar, nu se mai solicită timbrul fiscal în valoare de 2 lei.
Lasă un răspuns