Direcția pentru Evidența Persoanelor a Municipiului Pitești anunță modificarea programului de lucru cu publicul al Serviciului de Stare Civilă, situat în B-dul I. C Brătianu nr.39, după cum urmează :
Primiri acte:
– 8-30 – 12.30 de luni până vineri;
– 16.30 – 18.30 joi.
Eliberări acte:
– 13.00 – 14.30 de luni până miercuri ;
– 16.30 – 18.30 joi;
– 8.30 – 12.30 vineri.
În fiecare zi de sâmbătă programul de lucru este 9.30-12.30 pentru oficierea căsătoriilor și înregistrarea actelor de deces .
În ziua de duminică nu este program de lucru cu publicul.
În situațiile exepționale se lucrează si duminică (atunci când termenul legal de declarare a decesului de trei zile e depășit iar înhumarea se face într-o localitate situată la o distanță mai mare de 200 km de municipiul Pitești sau alte cazuri justificate).
Noul program de lucru cu publicul se regăsește și pe site-ul Direcției pentru Evidența Persoanelor a Municipiului Pitești, www.e-ep.ro.
Lasă un răspuns