Menu

Bombă ! Câți bani dă liberalul Coteț din Pitești la Facebook pentru a-l critica și calomnia pe primarul Cristian Gentea

f_350_200_16777215_00_images_banner1_cotet_mihai_pnl_1.jpg

 

 

 

 

 

Între 2019 și 2023 au fost cheltuite aproape 100 de milioane de lei pentru teme politice, electorale și sociale prin reclame Facebook/Instagram (80 milioane lei) și Google/Youtube (18 milioane lei), de către partide, presă și alți actori. Din acest total aproximativ 80% poate fi asociată direct cu partide politice sau politicieni, arată expertformum.ro.

Ca număr de reclame pe Facebook, cel mai activ a fost PNL, cu peste 70 de mii de reclame, la distanță semnificativă de PSD și USR.

Iar acum vine surpriza. Din PNL, cei mai mulți bani i-a cheltuit europarlamentarul Sigfried Mureșan, urmat de piteșteanul Mihai Coteț.

f_350_200_16777215_00_images_banner1_cotet_promovare_11.jpg

Coteț a băgat în reclamele de pe Facebook, din ianuarie până în noiembrie , anul trecut, 77. 000 RON, adică aproximativ bugetul de salarii al unui IMM. (Cât o fi cheltuit din alte conturi, nu putem ști, dar probabil, încă o sumă uriașă).

Mihai Coteț l-a bătut astfel pe președintele partidului, Nicolae Ciucă, cel care a investit în reclamele de pe Facebook 36.000 RON.

Știind că nu are credibilitate, că temele sale (ex: Arie Protejată / Pădure Parc) sunt false și îi mint pe cetățeni, Coteț pompează o avere în promovarea pe rețeaua de socializare.

În concluzie, când vă apare în față pe Facebook o postare a lui Coteț în care îl critică în falset sau îl calomniază pe primarul Cristian Gentea, să știți că în spatele postării sunt bani mulți.

Probabil că îi câștigă mai ușor ca dumneavoastră.

NATIONAL - CELE MAI CITITE ARTICOLE

  1. 7 zile
  2. 30 zile
  3. 1 AN