Menu

Invenția lui Constantin Rădulescu, de la Vâlcea, în domeniul luptei politice

f_350_200_16777215_00_images_banner1_radulescu_costi_2020.jpg

 

 

 

 

 

 

Când credeam că am văzut și am cunoscut tot în materie de campanii electorale, după cele 25 – 30 la care am participat din 1990 încoace, iată că președintele de la Vâlcea, dl Constantin Rădulescu, a inventat ceva unic în materie.

Unic în România, nu doar în Vâlcea.

Este vorba despre Campania Electorală Bazată Exclusiv pe Realizări.

Nu credeam că există și nu credeam că se poate, fiindcă în mintea tuturor ideea de campanie electorală conține puțină informație și mult scandal.

Constantin Rădulescu și-a construit un fel de autostradă electorală pavată cu relizările sale beton în infrastructură, învățământ, sănătate, cultură. Merge pe această autostradă, cu viteză și fără să se abată pe drumurile scandalurilor politice, spre cel de al doilea mandat de președinte.

Într-un fel, Rădulescu sfidează ideea de luptă politică, o redefinește cel puțin în privința funcției de președinte de consiliu județean. Sfidează chiar presa, căreia îi fură spectacolul scandalurilor.

Cel mai mult își sfidează însă competitorii, cărora nu le lasă nicio fisură prin care să atace. Desigur, nimic nu e perfect, niciun castel nu e inespugnabil, dar adversarii dlui Constantin Rădulescu nu s-au așteptat la o astfel de strategie și nu sunt pregătiți să riposteze strategic.

Le-ar fi trebuit, pentru asta, o analiză complexă, interdisciplinară, a activității de patru ani a Consiliului Județean Vâlcea. Cine să o facă însă, niște politruci care mizează totul doar pe zarvă, ură și reclamații ?

Întrebarea e retorică și îl vizează pe liderul liberal Buican. Gura lui mare și clonții lui rânjiți nu au niciun efect când campania electorală este exclusiv pe fapte.

Sunt aproape sigur că formula de campanie este născocirea lui Constantin Rădulescu, nu a veunei companii de specialitate. Cred că tot el și-a gândit acest slogan cald și percutant, de esență ortodoxă,  ”Bine faci, bine găsești”.

Aș adăuga ceva și anume că genul acesta de campanie va acționa chiar la nivelul conștiinței sociale pe care o va schimba în bine. Va demonstra că lumea nu vrea doar sânge pe pereți.

Va demonstra ? Vreau să spun: va fi câștigătoare ?

În mod cert, lumea încă nu a înnebunit, ori cel puțin nu de tot.

Gheorghe Smeoreanu

NATIONAL - CELE MAI CITITE ARTICOLE

  1. 7 zile
  2. 30 zile
  3. 1 AN
The most visited gambling websites in The UK