Menu

Dezgustătoarele lupte din lumea presei

f_350_200_16777215_00_images_George.jpg

 

 

 

 

 

 Am trecut, ca ziarist, prin toate campanile electora­le din ultimii 30 de ani, cred că au fost peste 25 de campa­nii. De fiecare dată, starea dominantă a fost aceea de curio­zitate, anume să aflu cum gândesc grupu­rile mari, locale, judeţene şi naţiunea în ansamblul ei.

Încep întotdeauna de a decide eu, personal, ceea ce este bine pentru respectivele grupuri. Este o analiză a mea, fatal subiectivă, pe care o închei de obicei cu câteva luni înaintea alegerilor. Ştiu, mai întâi în sinea mea, cine ar trebui să conducă ţara, judeţul, oraşul sau anumite comune. Repet, este vorba despre opinia mea, despre analiza mea socială, economică şi psihologică. După ce ajung la o anumită concluzie, încep să o susţin în articolele mele şi în emisiunile de televiziune.

Mi se întâmplă ca, pe parcurs, să îmi schimb prima concluzie, uneori chiar şi pe a doua. Pe măsură ce urmăresc situaţiile, îmi ajustez şi eu deciziile.
Mă întreabă unii, pe un ton nu întotdeauna prietenos, care este relaţia dintre obiectivitatea jurnalistului şi contractele presei din campaniile electorale. Iată răspunsul meu.

Citiți continuarea articolului AICI.

NATIONAL - CELE MAI CITITE ARTICOLE

  1. 7 zile
  2. 30 zile
  3. 1 AN
The most visited gambling websites in The UK